mandag 10. august 2009

Tia Makrellskyer

La meg presentere, lille Spock, Makrellskyers første, nye, søte (søte kan vi vel egentlig fremdeles diskutere for fostre i det stadiet er ikke så fryktelig pene), lille tantebarn :)



Her er h*n, altså. 7,4 cm lang og 13 uker og 5 dager, sånn ca :) Jeg er selvfølgelig verdens stolteste tante for tiden :D Blir nok en del babystrikking fremover. (Og jeg som sa at jeg snart må begynne å produsere noen ting til meg selv. Ikke barn altså, men noe fra strikkepinnene! :))

Men aller først skal jeg bli Filletante om en måneds (!) tid. Da skal venninna mi få sin førstefødte, og det blir innmari stas :) Hun har ikke så mange som strikker til henne heller, så strikkepinnene mine er for det meste stilt inn på lillejenta som kommer i september :) Er straks ferdig med jakka i hentesettet som skal den veien.

Strikke, strikke, strikke... :)

1 kommentar:

Marthe sa...

Ååå, så herlig, gratulerer som snart tante, både fille- og annen! Det er så stas :)