torsdag 6. august 2009

Jeg er med i Blafre-konkurransen :D



Blafre-butikken har konkurranse og jeg vil selvfølgelig være med. Har lenge ønsket meg en matboks, men ikke klart å velge enda, siden det er så mange flotte mønstre og farger å velge i... Ta en titt innom Blafre du og. Du kan enten trykke på bildet, trykke her, eller selv skrive www.blafre.com i nettleseren din, for å komme direkte til hjemmesiden deres. Og hvis du og vil være med i konkurransen, så finner du den på bloggen deres. (http://www.blafre.blogspot.com.)



For tiden sitter jeg ute på verandaen min i solsteika og blar gjennom bok på bok med sanger og musikkleker. Jeg skal ha all musikken på trinnet neste år, så jeg kjenner presset. Dessuten vil jeg jo være en god musikklærer og få barna til å synes at musikk er verdens beste fag (etter norsk da, så klart, men det er vanskeligere...) Hmmm...

*krysser fingrene for at jeg vinner et gavekort*

Ingen kommentarer: