mandag 7. september 2009

Heldiggris

I dag var jeg heldig og fikk TRE bursdagssanger på jobb. De to første var de fineste da, for de fikk jeg av klassen min. Og det var så spontant også, så de begynte ikke heeelt samtidig og i all fall ikke samme tone. Haha, utrolig hvordan barn klarer å synge i en helt annen toneart enn de andre en heeel sang :) Det ble en på norsk og en på engelsk (og en som de fant på før de klarte å huske den norske). Søte barna :)

- Se hva jeg har på matpakka mi a!
- Oi, hva er det a? Har du honning?
- Neeei... Det er smelta ost med grillkrydder! (Du kan spørre deg hvordan jeg forveksla honning med smelta ost, men det var en matpakke!)
- Heldiggris du er a!
- Heldig kan jeg godt være, men gris kan du værra sjøl!

De er så kjappe i replikken, blitt.. :)

1 kommentar:

chocolatehead sa...

Det er så herlig å jobbe med unger!

Fikk endelig somlet meg til å svare på kommentarer på bloggen min..Dette med busestrikk med farger var noe jeg tenkte jeg skulle se om jeg fant. Men så sendte jeg ullbuksa fra meg uten strikk, så fikk aldri somlet meg til å lete etter det. Men hvis jeg noen gang finner skal jeg gi beskjed! :)