lørdag 26. september 2009

Duften av erteblomsters big give away

I blogglandia er det gjerne vanlig å feire seg selv med å gi bort gaver til andre. Vibeke fra Duften av erteblomster har runda 100 000 besøkende (!) på siden sin, og feirer med et stort gavedryss. Det eneste man må gjøre for å delta er å linke til kunstnerne som har bidratt med gaver til give away-en. Og det gjør jeg gjerne, for gavene man kan vinne er kjempesøte! Bare se!





Bilde laget av Kartrine Kalleklev. Dette bildet heter Jenta og rommet. Hun har en salgsblogg som hun kaller klinkekulen.




Uglen man kan vinne er laget av Kristene og hun har bloggen Urban retro og salgsbloggen Urban re:tro shop.


Dette smykket er laget av Hilde Iren som er kunstner, grafisk designer og designerlærer. Man kan kjøpe tsmykkene hennes på MONOME.



Dette er en søt pung som er laget av Haust og den kan man finne i nettbutikken Buda mi.




Disse små putene er nåleputer og lavendelputer og er laget av Unni fra Strand Redesign.





Kaspara er en kjenning i bloggverdnen, og mange av de jeg følger med på har et Kaspara-hjerte i kåken sin. Kaspara sin salgsblogg finner du her.




Disse smykkene lager Tante Mimmi av gamle tallerkner. Er de ikke kule? Sjekk ut butikken hennes her.



Den siste give away-en er fra Snøstorm og nettbutikken hennes Og man veit ikke hva det er, bortsett fra at det er lilla! :)
Trekningen er allerede i morgen, så det er på hengende håret at jeg rakk å være med. Hvis du vil være med, så har du 3 timer på deg å lage et innlegg og å legge igjen en kommentar hos Duften av erteblomster og si i fra at du er med :)
Og uansett om jeg vinner eller ikke, jeg har kosa meg med å lage dette innlegget og titte innom alle de fine nettbutikkene. Folk lager så mye kult/fint/søtt/artig!








Ingen kommentarer: