tirsdag 27. januar 2009

Vitser

Det var en gang to tomater med dysleksi som gikk over en vei. Da den ene ble påkjørt av en bil, sa den andre: Come on, Kenneth!

Og har du hørt om den dysletiske satanisten som solgte sjelen sin til Santa?

Hihihihi...

For de som ikke tok tomat-vitsen skal jeg fortelle den ekte tomat-vitsen i en versjon som jeg fikk av en 6-åring like før jul. (Det hører med til historien at skolen var full av foreldre som var på markedsdag. Jenta som skal fortelle meg vitsen ser meg gjennom en stor folkemengde, og prøver å brøyte seg fram samtidig som hun forkynner at hun skal fortelle meg en kjempekul vits. Allerede før hun har kommet frem til meg begynner historien om de to tomatene). Det var en gang to tomater som gikk over en vei. Så ble den ene påkjøpt av en bil, og så sa den andre "Kom igjen, Ketshup!" For han var blitt most til ketshup skjønner du. For ketshup er egentlig moste tomater! Var ikke den morsom!?????!

Selv forsto jeg egentlig ikke vitsen før jeg var blitt gammel og hørte den på engelsk. For til slutt sier den engelske tomaten Catch up! Og det høres jo omtrent ut som ketshup. Herlig, herlig...

Det var dagens vitser. Ble akutt lei av jobben min da jeg kom på jobb i dag. Ville egentlig bare dra hjem igjen og holde senga, sånn som de andre hadde gjort. For å si det sånn, så har jeg trøkka inn noen ekstra hoder i det lille klasserommet mitt. Jeg lengter etter sol og sommer! *sukk*

Ingen kommentarer: