fredag 5. juni 2009

Rydding og en liten økonom

I dag ble jeg igjen noen timer på jobb for å rydde i sakene mine. Utrolig hvor mye papir som samler seg opp i løpet av et år. Men nå har jeg et lite lager med fine oppgaver til 1. klassinger som står fint arkivert i blå permer :) Da jeg fikk arbeidspulten min hadde jeg EN perm og den var med notater fralærerskolen, som jeg ikke gadd å ha liggende hjemme. Har ikke åpna den en eneste gang, så kanskje jeg rett og slett skal kaste den.

Og så begynte jeg å forberede meg litt til 2. klasse. Alle 1. klassebøkene er høytidelig overlevert til neste års førsteklasse og vi har hentet en del læreverk på lageret. Og så er timeplanen lagt! Å, som jeg gleder meg til å ha to korte friminutt i stedet for et kjempelangt ett! Og så skal jeg ha all musikken på trinnet :D Egentlig liker jeg ikke å ha musikkfaget, for man må være så fryktelig kreativ hele tiden og ungene får et ekstra gir man trodde det ikke var mulig å ha. Men nå begynner jeg å se frem til det, og idéene popper opp i hytt og gevær.

- Jeg har 40 kroner hjemme, jeg!
- Oi, heldig du er da!
- Skal jeg fortelle deg hvorfor jeg har det?
- Ja...
- Fordi jeg har to 20-kroninger vel. Og 20 kroner + 20 kroner er 40 kroner. Jeg kan regne jeg! :D

1 kommentar:

alvorada sa...

Hei du din lille kjeltring! Tyveriet ditt er herved rapportert til bloggepolitiet og du kan forvente deg en heftig bot. Hi-hi, neida :) :) ;) Kjempehyggelig at du ville låne lampe-bildet mitt! Jeg er utrolig glad i den lampa. Har ønsket meg en sånn i FEM år og nå er den endelig på plass! :)
Så søte små historier du forteller her, har humret meg igjennom innleggene dine her nå :) Kommer til å følge med bloggen din framover!