onsdag 17. juni 2009

Hekletepper

Man kan ikke ha lest mange interiørblogger hvis man ikke har fått med seg at det er hekletepper som er trenden for tiden. Hjemmelagde. Jeg er så heldig at jeg allerede har vært eieren av et hjemmelaget hekleteppet i et års tid, som jeg arvet etter min mormor. Jeg vet ikke hvor gammelt det er, for det har alltid vært hos henne. Det ser ut som om det er laget med restegarn og består av 109 ruer. Jeg får akkurat plass under det og det er godt og varmt :) Og den fineste skatten i leiligheten min <3





Men jeg er jo ikke upåvirkelig av den grunn, og da det ble fryktelig lagtekkelig å strikke perlestrikk (jeg er egentlig en strikkjente), så ble det ikke så vanskelig å hive meg på heklebølgen. Har hekla 5 lapper til nå, og er godt fornøyd med meg selv :) Jeg trenger heldigvis ikke et stort teppe til, og kan gi meg når som helst. Det kan bli både en pute, grytekluter og et lite teppe. Time will show!





Og helst ikke se så nøye på bildene. Kameraet mitt er ikke min beste venn for tiden :( Men hva er en blogg uten bilder? :)Kanskje ønske seg et nytt ett til bursdagen?

1 kommentar:

nostalgi sa...

så søtt teppe :)