mandag 9. februar 2009

Mot lysere tider

I forigårs fikk jeg tulipaner på stuebordet, i går bestemte vi oss for datoen vi skal reise til syden og i dag kunne jeg se solen stå opp i det jeg kjørte til jobb. Gradestokken derimot viste ikke noe tegn på at tiden snegler seg mot sommeren (-15 grader!), og i utetida holdt jeg varmen med å leke tyv og politi med noen av gutta i gruppa mi. Jeg var tyv, de var politi og jeg fikk lov til å rømme fra fengselet så ofte jeg ville. Det er så gøy å løpe etter deg for du løper så innmari fort! Det kunne vel gått for dagens trening, men jeg har til og med vært en tur på spinning og pilates. Kroppen skal jo også forberedes på sommeren som vi kan skimte litt for langt ute i horisonten.

Og vi har forresten bestilt leirskole. Mai 2014 drar vi av gårde med sekker og spann! Tro det eller ei, men vi var faktisk sent ute med å bestille, så de hadde kun to ledige uker igjen, og vi fikk en av dem :)

1 kommentar:

Ingunn sa...

Å. Leirskole blir gøy!

Og jeg misunner deg syden. Men tror nok det blir en sydentur på oss også i år. Spesielt fordi vi utsetter hundekjøp til et annet år. Da har vi jo råd til TO sydenturer (bortsett fra at vi skal flytte i år, så pengene går vel)..