tirsdag 15. juni 2010

Med blonder


Har vært syk og hjemme fra jobb i dag, og mellom slagene på sofaen, har jeg strikka ferdig babysokkene jeg hadde begynt på. Det er samme mønsteret som de lyselilla, hentet fra Myk start. Liker det veldig godt - sokkene blir fine, og det er enkelt å strikke.



Men kameraet mitt liker dem ikke. Har forsøkt å ta bilder i all slags forskjellig lys (ute og inne), og det var disse to som ble best. Tror kanskje det har en sammenheng mellom det mørkelilla alpakka-garnet og det kritthvite kitten mohair-garnet, og at det derfor blir vanskelig å stille inn lyset.

4 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Hei. Jeg har lagt meg til som følger til siden din. Mye fint! De sokkene var helt skjønne:)

Monstermønster sa...

Nååå, de ble nusselige med blonder på :)

Besta's Beste sa...

Jeg liker disse sokkene. Heldig er den som kan stikke tærne sine i dem. Du strikker mye fint....

Unknown sa...

For noen skjønne sokker! Du er veldig flink! Og gratulerer så mye som nygift. Nyt tilværelsen! :)