torsdag 31. desember 2009

Årskavalkade 2009


Hurra for meg! Jeg er nokså stolt av alt jeg har laget i 2009. Strikkeåret begynte i vinterferien, og med tanke på at jeg kun hadde strikket et par selbuvotter (og litt på den hvite og grønne kofta) før jeg fikk Nøstebarnboka i posten, synes jeg at jeg har vært skikkelig flink. Er med et par ufoer på bildet da (den røde jakka og den kofta er en ufo som har blitt ferdig med litt hjelp fra mamma). I 2010 skal jeg passe bedre på armene mine og forhåpentligvis strikke enda mer! :)
God nyttår alle sammen!
(Oi, ser at den rosa Nøstebarnvesten har sneket seg med 2 ganger. Men pytt akk! :P)

4 kommentarer:

Besta's Beste sa...

Ja vesten er med to ganger,men du har kanskje glemt to par selbuvotter du har gitt bort i barselgave... Flink har du virkelig vært.Bjørg

Line sa...

Jeg er imponert!! :D

Vi bruker mosterbuksa masse! Den er liksom akkurat passe tykk - og så myk :)

Er det veldig enkle oppskrifter i den boka eller, siden du plutselig har produsert så mye? Jeg har begynt jeg også; er på min første sokk ;)

Godt nytt år fra oss til deg!

Makrellskyer sa...

Hei, Line!

Glemte helt å svare på denne kommentaren jeg! Men bedre sent enn aldri ;)

Koselig å høre at dere bruker monsterbuksa mye:)

Har egentlig ikke strikka så veldig mye fra Nøstebarnboka. Men den har gode oppskrifter (på nynorsk). Jeg synes at de er fint forklart og har mange gode løsninger - feks raglandsfelling i stedet for montering med symaskin og sånn. Og det er lite dillete plagg og mye bruksplagg! :)

Grattis på sokkefronten! Jeg har aldri strikka en sokk i hele mitt liv! :)

Godt nytt år til dere tre også!

Hilde sa...

Mye bra strikk her :-) Likte spesielt godt de røde votene, kult mønster!