torsdag 19. mars 2009

Vår

Da jeg tusla hjem fra butikken i dag og hørte smeltevannet sildre, kom jeg til å tenke på at det er den første våren på en halv evighet at jeg ikke har et par eksamener å forholde meg til. Ingen oppgaveskriving i vinterferien og enda flere oppgaveskrivinger i påskeferien, og ingen nipugging og et kontant press gjennom hele mai og begynnelsen av juni. Jeg er FRI! :D Okei, ikke helt fri, det krever litt å gå på jobb hver dag og treffe 20 (19 fra mandag :((() 6-7 åringer, ha et par konferanser med foreldrene deres og noen foreldremøter. Men allikevel så føler jeg meg nokså fri til tross for at jeg ikke kan ta en studiedag i hytt og gevær. Så til alle studerende - gled dere! (Og en annen bra ting er jo at jeg tjener bøtter med penger :P)

Jadda, så vår er fint! I dag har vi vært på den ukentlige turdagen vår og jeg har blitt litt solbrent i ansiktet. Fra nå av er det solkrem som gjelder :)

Ingen kommentarer: