søndag 6. februar 2011

Godt nytt år?



Bloggen har vært nedprioritert en lang stund, uten noen som helst grunn. Jeg har ikke hatt noen behov for å skrive og legge ut bilder, og jeg vet ikke om jeg har det nå heller, men stakkars bloggen! Alt strikkepraten får jeg utløp for på Ravelry (super side for strikkere!) og på Uformelt.
Så hvorfor dette innlegget da? Ja, si det... Gi meg en god grunn!

Det har blitt en del ferdige prosjekter på disse månedene og altfor mange wip-er. For tiden jobber jeg med et rillestrikka babyteppe, en liten jakke på skrå som gir meg mange problemer, Bella mittens som er litt stramme og et Multnomah-sjal som ikke er samarbeidsvillig.




Nyttårsforsettet mitt i år er jo blant annet å være monogam til strikketøyet mitt, så kanskje jeg skal bruke litt av søndagen til å jobbe meg gjennom noen av disse wip-ene. Det er ikke mye igjen verken på Bella eller Multnomah :)

1 kommentar:

pluskvamperfektum sa...

Har savnet den herlige bloggen din :)